25 Aralık 2012 Salı

Ben Halimden Memnunum Teyzeler

Nedir bu ''Allah kurtarsın'' davası anlamadım gitti. Son günlerde sokakta, orda burda gördüğüm, konuştuğum kadınlar '' Allah kurtarsın kızım.'' diyorlar. Allah beni neden kurtarıyor? Hamile kadına söylenebilecek en moral bozucu sözlerden biri bence. Hem '' Allah kurtarsın'' hapse girenlere, çile çekenlere söylenmez mi? Kurtarılacak bir durumum olduğunu düşünmüyorum. Evet, kabul ediyorum ilk 3 ayım hiç kolay geçmedi, bedenim, hormonlarım, psikolojim sürekli değişiyor. Belki son zamanlar daha zor geçecek, belki beklenmedik durumlar olacak ama yine de kurtarılacak durumda olduğumu kabul etmiyorum. Tüm zorluklara ve değişimlere rağmen ben kendimi şanslı ve iyi hissediyorum. Tabii ki umutsuzluğa düştüğüm, çaresizce aldığım sorumluluğu düşünüp durduğum zamanlar oluyor ama bu da bir parçası yaşamın, bunu deneyimlemek, yaşamak istiyorum. Anne olmak istiyorum.

1 yorum:

  1. Bunu ben de çok duymuştum zamanında :) (Türküler)

    YanıtlaSil