21 Aralık 2012 Cuma

Hamile Bir Kadının 21 Aralık Rüyası

Bir yolcu otobüsünde gidiyoruz. Otobüs dolu, tanıdıklar var hep, yanımda da Erdem. Gidiyoruz otobüste tıngır mıngır... Derken bir gürültü dışardan... Bakıyorum pencereden, elektronik eşyalar canlanmış, sokağa dökülmüş, insanları öldürüyorlar! Bu gerçek olamaz diyorum, bir daha bakıyorum, ayaklanmış yürüyorlar. Sonra gökyüzüne bakıyorum, devasa bir cisim üzerimize hızla geliyor... Hıh göktaşı düşüyor, aman allahım, ''Erdem, ölüyoruz galiba!''  Derken, göktaşı bizi ıskalıyor ve otobüsün yanına düşüyor... ''Oh, kurtulduk!'' Makinalardan kurtulduk, göktaşı bizi ıskaladı, şimdi sırada sel var... Her yer su içinde, sokaklar, caddeler.. Burası neresi? Roma'ya geldik bir anda, sonra Paris'e, bu yıkılan Eyfel Kulesi mi??? ''Noluyor dünyaya? Ölmek istemiyorum! Karnımda 2 bebek var, hamileyim ben!''
Ve otobüs duruyor. Erdem otobüsten iniyor, koşarak geri dönüyor. ''Canım, gerçek değil bunlar, pencerelere bak!'' ''Aaaa pencerelerin dışına ekran yerleştirmişler, her şey aldatmacaymış.'' Otobüsten iniyorum ve güneşli, mis gibi bir bir gün beni bekliyor. :)


Hiç inanmadığım 21 Aralık hikayesi, işte beni, bilinçaltımı böyle etkilemiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder