18 Aralık 2012 Salı

Günlerdir Boşa Çile Çekmişim

Üçüncü ayın bittiği günlerde karnımda ufak tefek değişiklikler olmaya başladı, şiştimi, noldu derken 1 hafta içinde bariz bir hamile göbeğine sahip oldum. Şuanda 14. haftadayız ve yolda insanlar sormaya başladı kaç aylık hamile olduğumu. Çok değişiklik göstermesine rağmen bu karın büyüklüğü meselesinin, genel olarak 4 - 4 buçuk  aylık hamilelerin göbeğine sahibim şuanda :) Bu sabah tartıldım, henüz 1 kilo 800 gram almışım.

Geçen haftaya kadar dolabımdaki rahat kıyafetlerle idare ettim. Kıyafetlerle dediğime bakmayın, tayttan başka bir şey giymedim desem daha doğru olur. Tayt ve üzerine rahat kazaklar, gömlekler.. Amma son günlerde, o çok rahat taytların beli sıkmaya başladı. Ankara'dan bana bakmaya gelen annem, durumu görüp ''Haydi çarşıya'' diyerek beni ikna etti ve hayatımın en rahat pantolonlarıyla tanıştım. :)) 

Bu hamile kıyafetleri ne rahatmış meğerse... Göbeği saran o kumaş parçası beni nasıl mutlu etti anlatamam :) Çok da uygun fiyata mis gibi kıyafetler aldım. Keyfim yerinde, artık ne giyeceğim derdini bir süreliğine çözmüş oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder