6 Aralık 2012 Perşembe

Üçüncü ay, Üçüncü Ultrason

İkinci ayı çok şükür bitirdikten sonra, üçüncü ay da aynı şekilde halsiz, miskin, hafif depresyon halinde geçti. Bulantılara, baş dönmelerine devam. Bir de hep nezle gibiyim. Burnum hep tıkalı, doktor deniz suyu önerdi, rahatlıkla kullanabilirmişim. Küçük bir araştırma sonucu öğrendim ki bu nezle durumuna da hormonlar neden oluyormuş ve hamilelik boyunca devam edebiliyormuş. Daha önce hiç duymamıştım. Bu 3 ayda daha önce duymadığım bir çok şey öğrendim. Bir sürü kitap ve site karıştırdım, okudum da okudum... Nat Geo Anne Karnında belgesellerini seyrettim. Her hafta bebişler nasıl gelişiyor, hangi organları oluşuyor ezberledim :)

Bu haftalarda duygusallığım doruktaydı, her şeye ağladım, en ufak şeye alındım. Karamsardım, kara kara düşündüm ikizlere nasıl bakacağız, nasıl altından kalkacağız diye... Erdem hep sakinleştirdi beni, umut verdi. :)

3. ayın başlarında 3. kez doktor kontrolüne gittik. Ultrason görüntülerinde bebişlerin başları, kolları, bacakları belirmeye başlamıştı, kalp atışlarını dinledik. Gözyaşları sel oldu gitti :) Her şey yolunda gözüküyordu. Sekizinci haftadan itibaren bebişlerin cinsel organları oluşmaya başlıyor ama tamamlanması ve görünür hale gelmesi 15-16 haftayı buluyor. Yani daha çok var :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder