22 Ocak 2013 Salı

Ankara Günleri

İnsan Ankara'yı özler mi? Özler :)
Özler hatta kendini evinde hisseder bazen. Ailesini, arkadaşlarını, sokağını, yolunu, havasını, yemeğini, kafesini, Tunalı'sını, Aspava'sını özler... Hele bir de hormonları tam gaz çalışıyorsa daha da yoğun olur her şey :)
Geçen haftadan beri Ankara'dayım. Yol biraz zorladı ama iyi ki gelmişim. Keyfim yerinde. Geldiğim gün kendimi Yıldız Aspava'ya attım :) Ertesi bir kaç günde yoga yapsam, nasıl yapsam derken, Yogaşala'nın Ankara'da şubesi olduğunu hatırladım. Hemen aradım ve o gün hamile yogası olduğunu öğrendim, derse katıldım. Aslında İstanbul'da satın aldığım paket burdaki dersi karşılamıyormuş ama beni misafir ettiler. O kadar kibar ve canayakındılar ki gerçekten kendimi evimde hissettim. http://www.yogasala.com/ankara
İlerleyen günlerde arkadaşlarımla buluşup vakit geçirdim, bol bol yemek yedim, özlediğim yerlere gittim. Bir gün de ortaokul lise arkadaşlarımla buluştum. Bazılarını senelerdir görmüyorum. İlginç oldu.. Bir tanesi bebeğiyle gelmiş, ben hamileyim... Konular evlilik, bebek, çocuk, sağlıklı beslenme falan... İnanmak zor oldu ''Bu kadar geçti mi zaman? Yaşlanıyoruz galiba...'' düşüncesinden kurtulamadık :) Güldük, eğlendik.
Dolu dolu geçiriyorum burda günlerimi ama içimde küçük bir sızı... 4 gün oldu daha geleli, başka bir özlem oluştu içimde... Erdem'i özledim, evimizi özledim... Olsun, yine de keyfim yerinde.. Her anın ve her duygunun tadını çıkartıyorum, bebişlerle paylaşıyorum. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder