6 Ocak 2013 Pazar

Çatlamak ya da Çatlamamak

''Çatlamak ya da çatlamamak işte bütün mesele bu! '' olsaydı eğer her şey çok kolay olurdu...
Hamileyken, karnımda 2 minik taşırken endişe edecek o kadar çok şey bulabiliyorum ki ''Çatlak olacak mı?'' sorusu en sonlarda yer alıyor :)
Yine de usulüne uygun olarak araştırdım, doktora, bir kaç eczacıya ve yakınımdaki annelere sordum. Bir kısım, '' Ne yaparsan yap, olacaksa olur, engelleyemezsin.'' dedi. Bir kısım, '' Herhangi bir nemlendirici, badem yağı vs sür.'' dedi. Diğer grup ise, '' Mutlaka çatlak kremi sürmelisin, olacaksa da azaltır.'' dedi. Bu fikirler beni bir süre kararsızlığa sürükledi. Taa ki eczacı bir hanımın bana tavsiye ettiği kremin kapağını açana kadar. Kokusu ve doğal olmasıyla beni benden aldı ben de paraya kıydım, aldım eve getirdim. Hemen kullandım tabii ki! Bir hoşuma gitti anlatamam :) İçindeki ürünler doğal, paraben içermiyor ve mis gibi kokuyor. Çatlak önleme özelliği benim için yine listenin sonuna doğru yer alıyor gördüğünüz gibi :)
Her neyse, önlesin önlemesin, bu krem benim hoşuma gitti. Çok güzel nemlendiriyor ve beni mutlu ediyor.

İşte bu kremle tanıştıktan sonra internette bir araştırma yaptım, daha uygun fiyata bu markanın ürünlerini nereden alabilirim diye.. Araştırmam sırasında bir kaç marka daha buldum. Buldum bulmasına ama başka bir şeyi de farkettim. Aldığım bu krem Amerika'da 3te bir fiyatına satılıyor. Ne yapsam da sipariş versem diye düşünürken, Mualla aradı o öğlen beni. '' Ben şimdi havaalanındayım, Amerika'ya gidiyorum.'' Bak şimdi! Hemen ona bir liste verdim. Sağolsun toplamış getirmiş :)


Canım arkadaşım, çok teşekkür ediyorum. Sayende içim daha rahat... Nemlendirici, şampuan, yüz temizleyici vs... Hepsini çok sevdim. Daha önceden bu tür ürünlerin beni bu kadar mutlu edeceğini düşünmezdim. Ve bir de tüm bunlar, burdan alacağım bir kutu krem fiyatıyla aynı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder