28 Ocak 2013 Pazartesi

Çift Yumurta İkizlerin 20. Haftası




İşte yavrucukların şuanki halleri... 20. haftadayız yani 5. ayı bitiriyoruz. 5 aydır onlarla birlikteyim, onlarla yaşıyorum. Her geçen gün kendilerini daha çok belli ediyorlar :) Sadece karnımın şişmesi değil, hareketleri gittikçe daha farkedilir oluyor. Düne kadar Erdem elini göbeğimin üstüne koyduğunda pek bir şey hissedemiyordu.  Dün oğlan sağlam tekmeler attı, Erdem de farketti... Çok acayip bir duygu işte tarif edilemez diyorum hep.

Tekme atanın oğlan olduğunu nerden biliyorum? Resimde de göründüğü gibi, henüz bebişler alt üst duruyorlar. Bizimkilerin konumu da; Kız aşağıda, oğlan yukarıda. Konumlarından dolayı, oğlanı daha çok hissediyorum, kız daha derinde kalıyor. Şimdiden onları ayırtedebilmek çok güzel :)

Son zamanlarda bir de kaburgalarıma doğru bir sıkıntı hissediyorum. Hafif bir sızlama oluyor. Doktorum, normal olduğunu, rahim büyüdükçe kaburgalara baskı yaptığını söyledi.. Daha çok erken değil mi??? Daha çook büyüyecek çocuklar. Bakalım beni daha neler bekliyor :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder