7 Ocak 2013 Pazartesi

Yoganın En Sevdiğim Hali

İlk yoga deneyimimi lisede yaşamıştım. 1 sene kadar devam ettikten sonra, üniversite sınavı vs derken orda kaldı. Bundan 4  sene önce tekrar başladım yine 3-5 ay sürdü devamlılığım. İstanbul'a taşındıktan sonra bir kaç kaynak alıp evde kendim yaptım ama bir türlü düzenli hale getiremedim.
Geçen hafta hamile yogasına başladım bir yoga merkezinde. Çok hareketsiz, kanepe üstünde geçen bir 3 aydan sonra çok iyi geldi.  Şimdi her gün olsa da gitsem diyorum. Aslında evde de yapabilirim fakat yoga salonunda karnı kocaman kadınlarla birlikte olmak, onlarla paylaşmak daha eğlenceli oluyor :)
Bir de hamile yogası olunca, bu hatunların hiç biri kokoşluk peşinde değil, herkes kendisi bebekleri için orda. Keyifli bir ortam. İşte bu yoganın en sevdiğim hali... Sakin, derin ve içten :)

http://www.yogasala.com/istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder