7 Şubat 2013 Perşembe

Kafam Bu Kadar Karışık Olmak Zorunda mı?

     Bilemiyorum hiç bilemiyorum. Bugünlerde kafamda bir sürü soru var... Malum günler geçiyor, doğuma  bir adım daha yaklaşıyorum her dakika. 21. haftadayız. Çoğu gitti.. Genel olarak ikizlerin doğum zamanı, 35. hafta ile 38. hafta arası değişiyor. Ortalama 15-16 hafta kaldı diyebiliriz.

     Benim kafamdaki soru baştan beri düşündüğümüz, '' Acaba?'' dediğimiz, Amerika'da doğum meselesi... Kalacak yerimiz var, oraya gitme imkanımız var fakat biz bunu istiyormuyuz? İstemeli miyiz? Önceleri sıcak bakıyordum, sonra kesinlikle vazgeçtim, şimdi ise tekrardan ihtimal vermeye başladım.. Düşünülecek ve karar verilecek o kadar çok şey, o kadar detay var ki kafam karışıyor bu konuda. Gerçekte ne istediğimi bilemiyorum. Kazandıracaklarını ve kaybettireceklerini karşılaştırıyorum yine olmuyor. Etrafımdaki seslerden, fikirlerden uzak durmaya durmaya çalışıyorum.
Sakince kendimi dinlemeye çalışıyorum.

     Bu kadar zor olmamalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder