10 Mayıs 2013 Cuma

İlk Kucaklaşma

   


     Dün Duru bebeğimizi ilk defa kucağıma aldım. Günlerdir, her tarafında kablolar, borular olan bebeğimiz onlardan kurtuldu ve ilk kucaklaşma yaşandı... Bir gün önceden, her şey yolunda gittiği takdirde Duru'yu kucağıma alabileceğim söylendi. Ama ''Kesin değil'' dendi. Bu '' Fazla heveslenme, umutlanma, belli olmaz'' demek oluyor. Daha önce Uzay için aynı şey söylenmişti ve ertesi gün hastaneye gittiğimizde Uzay'ın zor bir gece geçirdiğini ve durumunun kritik olduğunu öğrenmiştik.  Sepsis denilen enfeksiyonel bir durum başlamıştı.. O gün nasıl geçti, ne tepki verdim, neler oldu hatırlamıyorum. Rüyada gibiydim. Ama kendimi toparlamam gerekiyordu çünkü benim hissettiklerimi Uzay anlıyordu ve sütümün etkilenmemesi gerekiyordu. Her gidişimizde ona dokundum, sevdim, kalbimin derinliklerinden tüm annelik enerjimi ona aktardım. Şimdi daha iyi Uzay, antibiyotik tedavisi devam ediyor.
     Diyordum ki dün Duru'yu kucakladım... Hastaneye giderken özenle tüm hazırlıkları yaptım, çok da umutlanmamaya çalıştım ama heyecanlıydım. Gittiğimizde, Duru'nun bakım saatiydi, hemşireyle birlikte altını değiştirdik, ateşini ölçtük.. Ve sonra Duru'yu kucağıma aldım! Az da olsa emzirmeyi başardım :) Çok yoruldu emerken... Çok acayip bir duygu, böyle içim dolu dolu oldu. Şuanda kelime bulamıyorum anlatmaya. Daha sonra gazını çıkardık ve yatağına yatırdık. Erdem sadece bakmakla yetinmek zorunda kaldı. Bol bol ilk kucaklaşma fotoğrafı çekti.
     Bugün tekrardan tüm bakımını yapacağım ve emzirme alıştırmalarına devam edeceğiz. Birbirimize alışma, bağlanma dönemine girdik. Uzay da zor günlerini atlatıyor. Her şeyin yolunda gideceğini unut ediyorum! İnanıyorum.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder