7 Mayıs 2013 Salı

Sürpriz Baby Shower







     27 Nisanda sevgilim ve arkadaşlarım bana sürpriz baby shower ve doğum günü kutlaması hazırlamışlar! Evde yatarken, Banu'nun ısrarlı telefonu ile evden çıktım. Kahve içmeye gidiyoruz diye beni kandıran Erdem meğerse başka planlar peşindeymiş :) Tribeca üst kat bize ayrılmış ve süslenmiş... Sevdiğimiz insanlar hep orada... Balonlar, bebek resimleri,süsler, çikolatalar, hediyeler... O kadar mutlu oldum ki! Gözlerim doldu, çok duygulandım. Çok güzel hazırlanmış bir organizasyondu. Hep beraber yemek yedik, pasta kestik ve hediyeleri açtık.. Bebişlerin ihtiyaçları için alışveriş yapan, koşturan Banu ve Çağıl'a çok teşekkür ederim. 
Bizimle birlikte olan, katkıda bulunan herkese çok teşekkürler! İyi ki varsınız! 
Ve Erdem, iyi ki  kutlamayı o güne ayarladın!  :)) İyi ki yanımdasın!







     Günün sonunda, yorgun düşmüş halim... Biraz karnım ağrıyor, sanırım dinlenmem lazım!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder