11 Temmuz 2013 Perşembe

Olabilirdim!

     Şu anda, o çok istediğim şehirde olabilirdim ya da Maldivlerde plajda... Keyif yapıyor olabilirdim şarabımla, peynirimle ya da hiç tatmadığım lezzetlerin peşinde. Şu anda çook başka bir ülkenin, hiç bilinmedik kasabasını geziyor olabilirdim, sırtımda çanta, gözümde gözlükle ya da bir ormanda kampta kuş sesleri içinde... Şu anda hayalini kurduğum işi kurmuş olabilirdim ya da canla başla çalışmakta...
     Tüm bunları yapıyor olabilirdim. Tüm bunları yaparken bilmezdim ben bu duyguları, yaşamazdım ben bu olayları. Tüm bunları yaparken hissetmezdim anneliği, dokunamazdım bebişlere, anlamazdım kucaklamanın sıcaklığını... Gözlerine bakıp bebeklerimin, ''İyi ki varsınız.'' diyemezdim. ''Dünyanın tüm dertleri bir yana, siz bir yana'' diyemezdim. Ağlamazdım hasretten. Gözlerimden uyku akarken şevkatle sarılamazdım kimseye.
      Uyuyabilirdim geceleri saatlerce ama her sabah uyanmazdım bu kadar sevgiyle, sabırla ve umutla.
      '' İyi ki varsınız canlarım, iyi ki! ''



    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder