17 Eylül 2013 Salı

Çok Üzgünüm

     Çok üzülüyorum... Nedir bizim alıp veremediğimiz? Kimin savaşı, kimin hırsı, kimin derdi bu olanlar?
     Çok üzülüyorum, dünyaya, tüm canlılara, insan denen varlığa... Milyonlarca yıldır neyi paylaşamıyoruz, neyi çözemiyoruz anlamıyorum. Ya benim kafam basmıyor ya da anlaşılacak bir şey yok ortada! Neden diye soruyorum hep? Varsa bir yaradan soruyorum.. Neden? Neden çocuklar ölüyor, neden anneler ağlıyor? Kim bunun sorumlusu?  Boylu boyunca yatan, bir şeyden habersiz çocuğun suçu ne?
     Çok üzülüyorum. Kahroluyorum. Ve böyle yaşamak zorunda kalıyorum. Görmüyorum, duymuyorum... Tv, gazete, haberlerden uzak duruyorum, olanlara dayanamıyorum. Çok mu etkileniyorum, çok mu zalimce olanlar? İnsanlık dışı diyoruz ya.. İnsanlık nedir?? Nedir bu allah aşkına? Öldürmek, zarar vermek, tecavüz etmek... Bu mu insanlık? Bizi canavar yapan ne?
    Soruyorum, cevap alamıyorum... Ne yapsam bilemiyorum. Ben de yokmuş gibi davranıyorum. Çaresiz hissediyorum kendimi ve bu çaresizlik içinde çocuk büyütmeye çalışıyorum. Nasıl olabilir bu? Nasıl başarabilirim bilemiyorum ama yokmuş gibi yapıyorum. Şimdilik bulduğum çözüm bu! Varsa bir bildiği olan lütfen anlatsın bana, biri çare olsun bana! İçim acıyor, çok üzülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder