25 Kasım 2013 Pazartesi

Yetti Be Teyze!

     Yetti teyze yetti, yoldaki teyze, pazardaki amca, kafedeki kadın, hastanedeki çok bilmiş adam, sokaktaki maydanoz abla!
     Sordum mu fikrinizi acaba? Merak ettim mi düşüncenizi? Kendi bebenize, torununuza, yeğeninize saklayın çok bilmişliklerinizi!
     Nasıl bir ukalalık, nasıl bir anlamsız samimiyet bu yahu?! Sinirleniyor insan, cevap veremiyor, için için düşünüyor ''Ya doğruysa?'' diye.. Ne yorumlar var, ne tavsiyeler bir bilseniz!
     Bir de sorular var gezmeye çıkan annelerinin başının belası.. Hadi soru sorana, ilgilenene bir yere kadar tamam da, bu her şeye maydonoz insanlar beni çıldırtıyor!
    Maydonozlar bir tarafa dursun, uzak dursun, ikiz annelerinin defalarca karşılaştıkları soruları şöyle sıralayabilirim:

1. Aaa ikiz mi onlar?
2. Cinsiyetleri ne?
3. Çift yumurta mı, tek yumurta mı?
4. Kaç aylıklar?
5. Ailede ikiz var mı?
6. Kime benziyorlar?
7. Hangisi daha büyük?
8. Normal doğum mu, sezeryan mı?


Bunlar klasik sorular! Şimdi abukluklara geçiyorum:

8. Zor oluyordur değil mi?
9. Tüp bebek mi? ( Oha! Samimiyete bak! Sanane ulan! )
10. Biri ağlayınca diğeri de ağlıyor mu?
11. Sütün yetiyor mu? ( Vurucu sorulardan! Yetmiyor napayım?? )
12. Niye benzer isimler koymadınız?
13. İkiz yapmanın bir formülü var mı?
14. Hangisi daha yaramaz? Ve hangisi ile başlayan binlerce soru... Hele bir tanesi var! Hangisini daha çok seviyorsun? Hastasıyım bu sorunun!
15. Ya bir daha ikizlerin olursa!? ( Olursa olur! )


   Artık cevap vermek istemiyorum! Sokaktaki her şeye karışan teyzelere o kadar gıcığım ki! Hele kötü yorum yapanlara! Küçük mü biraz bunlar? O arabada hiç rahat gözükmüyor! İkiz istemem, şu haline bak! Bu havada bebeğin dışarda ne işi var?
    Anlayacağınız sıkıldım, özellikle abuk sorulara cevap vermekten, olumsuz yorumlarla karşılaşmaktan çok sıkıldım! Çok bilmiş teyze! Doğur da bir ikiz, görelim seni de!


 
   
   


1 yorum:

  1. Hislerime tercüman oldunuz, çift yumurta ikizleri annesi olacağım inşallah, daha şimdiden yorumlar yorumlar ....

    YanıtlaSil