6 Ağustos 2014 Çarşamba

Yazıyorum Çünkü Varım :) - DurUzay Tatilde

 

     Öncelikle belirtmek isterim ki bu blog artık hamilelik, annelik ve bizim ikizler ile ilgili olmaktan çıktı... Ailem, etrafımda dönen bu garip dünya, hayat, yaşadıklarım ve kendim ile ilgili de yazmaya başladım.  Yazmayı seviyorum, iki satır karalamayı. Ben en güzel ben yapanlardan, kendimi iyi hissettiren şeylerden biri yazmak... Kuralsızca, kendimce, öylesine yazmak... Bana yaşadığım bu ilginç, mucizevi, yoğun ve oldukça zor dönemde yardımcı oldu yazmak.

     Kendimi anlattığıma göre artık fotografları paylaşabilirim... DurUzay ile birlikte tatildeyiz... Aslında burası tatil değil.. Tatil olmaz hiç ikiz annesine ama işte mekan değişikliği diyelim. Değişikliğe çocukları adapte etmek diyelim, onlara yeni şeyler öğretmek diyelim, biraz gezmek tozmak diyelim biraz da keyif diyelim :)






















                                                




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder